مقالات مفید سیسمونی نوزاد کودک زایمان بارداری حاملگی مادر و...

آمار مطالب

کل مطالب : 51
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 35
باردید دیروز : 4
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 39
بازدید سال : 461
بازدید کلی : 1071

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بارداری زایمان نوزاد سیسمونی کودک و آدرس baby-mom.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : محیا
تاریخ : چهار شنبه 13 شهريور 1398
نظرات

همانطور که قبل تر نیز گفتیم بالش های بارداری یکی از بهترین وسایلی بودند که برای مادران باردار تولید شده اند . 

بالش های بارداری با رفع مشکلات خواب ، بی قراری های شبانه و رفع مشکل چرخیدن در خواب و کمک به خوابیدن به پهلو یکی از مفید ترین و کاربردی ترین وسایل دوران بارداری محسوب میشوند 

بعد هم با هم مرور کردیم که بالش های بارداری توسط کدام برند ها تولید میشوند . 

بالش های بارداری مختلف کدام اند و چه ویژگی هایی دارند . در میان یکی از این برند ها متوجه شدیم که بالش بارداری دی روحه بسیار بسیار با کیفیت است و امروز قصد معرفی انواع بالش های بارداری دی روحه ، تفاوت های آنها و مزیت های آنها صحبت کنیم .

بالش بارداری دی روحه یو شکل

یکی از انواع بالش های بارداری و البته پرطرفدارترین آنها بالش بارداری یو شکل است 

این بالش به دلیل این که به شکل حرف یو انگلیسی می باشد به این نام نیز معروف شده . بالش یو از اندازه نسبتا بزرگی برخوردار است که این موضوع باعث میشود که اطراف بدن مادر
را به خوبی پوشش دهد و فشار را از روی ناحیه کمر بردارد و به خواب بهتر بر روی پهلوها کمک کند 

بالش بارداری یو شکل دی روحه از یک طرف بدن شروع و تا طرف دیگر ادامه دارد بدین شکل که تا زانو ها و یا ساق مادر میرسد 

بالش بارداری سی شکل دی روحه

یکی دیگر از مدل های بالش بارداری که برند دی روحه نیز آن را تولید کرده است مدل سی میباشد که شبیه حرف c  انگلیسی است . 

بالش بارداری سی شکل نسبت به بالش یو کوچکتر است و حجم کمتری نیز دارد که مناسب تخت های کوچکتر است . 

مادرانی که دوست ندارند حجم زیادی از تخت آنها اشغال شود باید از این مدل بالش بارداری دی روحه استفاده کنند 

هر چند که کارایی کامل را نیز دارد اما با سایز کوچکتر 

بالش بارداری ال شکل دی روحه 

بالش بارداری L  نیز یکی دیگر از این مدل هاست 

این بالش با توجه به مدل و سایز میتواند فقط یک طرف بدن مادر را پوشش دهد و قسمت خمیده آن میتواند بین پا و یا زیر سر قرار بگیرد 

تا امروز برند دی روحه فقط همین سه مدل از بالش بارداری را تولید کرده است در صورتی که مدل دیگری نیز به آنها اضافه شد در یک پست جداگانه حتما به شما عزیزان اطلاع خواهیم داد

تعداد بازدید از این مطلب: 204
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4


نویسنده : محیا
تاریخ : سه شنبه 12 شهريور 1398
نظرات

مدیرکل دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت درباره اقدامات وزارت بهداشت برای ترویج زایمان‌های طبیعی مانند زایمان بدون درد توضیح داد.

دکتر حامد برکاتی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اقدامات وزارت بهداشت برای ترویج زایمان‌های بدون درد، گفت: باید توجه کرد که زایمان‌هایی مانند زایمان بدون درد، زایمان فیزیولوژیک، زایمان در آب و… همه شاخه‌های مختلف زایمان طبیعی هستند. حال وزارت بهداشت اقدامات بسیار زیادی را در حوزه ترویج زایمان طبیعی انجام داده و توفیقات نسبی هم در این زمینه به دست آمده است.

وی با اشاره به ایجاد بیمارستان‌های دوست‌دار مادر و دوست‌دار کودک در راستای بهبود شرایط زایمان طبیعی، افزود: در حوزه بیمارستان‌های دوست‌دار مادر و دوست‌دار کودک دستورالعمل‌هایمان را بروز کرده‌ایم و با توجه به اینکه خدمات استانداردتری در این بیمارستان‌ها ارائه می‌شود که بر اساس استانداردهای سازمان جهانی بهداشت و یونیسف، تعیین شده‌اند، وزارت بهداشت تلاش می‌کند تا این بیمارستان‌ها را تقویت کند. در این بیمارستان‌ها تلاش شده است تا در مورد روش‌های زایمان بی‌درد و آمادگی برای زایمان آموزش‌هایی ارائه شود.

برکاتی با بیان اینکه بیمارستان‌های دوست‌دار کودک و دوست‌دار مادر دو موضوع جدا هستند، هرچند که در گستره یک بیمارستان قرار دارند، اظهار کرد: در این بیمارستان‌ها ۱۰ خدمت مجزا ارائه می‌شود. به عنوان مثال بحث ارائه آموزش به هر دو گروه ارائه دهنده خدمت و گیرنده خدمت وجود دارد. از طرفی ساختار فیزیکی و محیط ارائه خدمت در آن‌ها متفاوت است. به عنوان مثال در بیمارستان‌های دوست‌دار کودک، مادر و نوزاد با هم در یک اتاق هستند. از طرفی این بیمارستان‌ها در موعدهای مشخص مورد غربالگری قرار می‌گیرند و وضعیت مادران نیز در این بیمارستان‌ها تا مدتی بعد از تولد نوزاد ادامه دارد.

ایسنا

تعداد بازدید از این مطلب: 173
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7


نویسنده : محیا
تاریخ : سه شنبه 12 شهريور 1398
نظرات

پژوهشگران اسپانیایی اخیرا دریافته‌اند نوزادانی که با زایمان سزارین متولد شده‌اند نه تنها بهره هوشی کمتری نسبت به نوزادان متولد شده با زایمان طبیعی دارند بلکه رشد شناختی آنها نیز پایین است.

به گزارش ایسنا، پژوهشگران "دانشگاه مالاگا"(University of Malaga) اسپانیا در مطالعه اخیرشان دریافته‌اند نوع زایمان می‌تواند تاثیرات متفاوتی بر رشد شناختی کودک داشته باشد.

"رشد شناختی"(Cognitive development) یکی از شاخه‌های رشته تحصیلی علوم اعصاب و روانشناسی است که در آن پژوهشگران نحوه پردازش اطلاعات، مهارت ادراکی، یادگیری زبان و سایر جنبه‌های رشد مغز و رشد شناختی کودک را مورد بررسی قرار می‌دهند.

طی این مطالعه پژوهشگران دریافته‌اند نوزادان دوقلویی که با عمل جراحی سزارین متولد شده‌اند دارای رشد شناختی ضعیف‌تری نسبت به نوزادان دوقلویی که توسط عمل جراحی طبیعی به دنیا آمده‌اند هستند. این اولین بار است که تأثیر نوع به دنیا امدن در دوقلوها بررسی شده است. در برخی موارد نحوه زایمان مادران بر هوش کوکان نیز تاثیر می‌گذارد.

"گونزالز مسا"(González Mesa) استاد دانشکده زنان "دانشگاه مالاگا" گفت: ما طی این مطالعه دریافتیم که زایمان به روش سزارین خطر کاهش رشد شناختی را افزایش می‌دهد و این در حالی است که در زایمان طبیعی این اتفاق رخ نمی‌دهد.

طی این مطالعه پژوهشگران ۱۶۰ نوزاد دوقلو متولد شده در بیمارستان "Materno-Infantil" در مالاگا را در سال ۲۰۰۵ مورد بررسی قرار دادند. طی این مطالعه ۵۵ درصد از دوقلوها با زایمان طبیعی و ۴۵ درصد دوقلوها با زایمان سزارین متولد شده بودند. در گام بعدی رشد روان‌شناختی نوزادان را مورد بررسی قررار دادند و دریافتند نوزادانی که با عمل جراحی سزارین متولد شده بودند دارای "ظرفیت ذهنی"(intellectual level) و رشد شناختی پایینی بودند.

یافته‌های این مطالعه در مجله "Frontiers in Psychology" منتشر شد.

ایسنا

تعداد بازدید از این مطلب: 210
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6


نویسنده : محیا
تاریخ : سه شنبه 12 شهريور 1398
نظرات

شما به عنوان یک مادر باردار حتماً تا بحال در مورد زایمان و نحوه انجام آن فکر کرده اید، حتماً از خود پرسیده اید که باید کجا و چگونه زایمان کنم؟ کدام روش زایمان برای من مناسب‌تر است؟ با این وجود نکات حائز اهمیتی برای مادران در مورد زایمان ایمن وجود دارد که باید از آن‌ها مطلع باشند.

زایمان یک امر طبیعی است، اما با این وجود در تمام خانم‌های باردار روند زایمان یکسان نمی‌باشد، چرا که عوامل متعددی از جمله عوامل ذاتی و اکتسابی مانند برخی از بیماری‌ها می‌تواند سیر حاملگی را تغییر داده و باعث شوند زایمان به صورت غیرطبیعی انجام شود.

خوشبختانه با مراقبت‌های دوران بارداری می‌توان بسیاری از موارد خطرناک برای مادر و جنین را تشخیص داد و به موقع برای حفظ سلامت مادر و جنین اقدام نمود.

زایمان طبیعی؛ مزایا، عوارض و هر آنچه باید بدانید

مراحل زایمان طبیعی

زایمان به سه مرحله کلی تقسیم می‌شود:

  • مرحله اول که درد‌های زایمانی شروع شده و پیشرفت می‌کند تا رحم آماده خروج نوزاد شود.
  • مرحله دوم که در آن خروج نوزاد و تولد اتفاق می‌افتد.
  • مرحله سوم که جفت خارج می‌شود.

مرحله اول یا درد‌های زایمانی

در این مرحله با شروع انقباضات رحمی، گردن رحم تدریجا نرم و منبسط می‌شود تا به ۱۰ cm برسد. این مرحله خود به مراحل سه گانه فاز ابتدایی، فاز اکتیو و فاز انتقالی تقسیم می‌شود.

فاز ابتدایی

فاز ابتدایی فازی است که در آن رحم به صورت منظم منقبض می‌شود. این انقباضات بر خلاف انقباضات براکستون هیکز که نا منظم و بی درد هستند، به تدریج دردناک می‌شوند.

ریتم و سرعت زایمان در هر خانم باردار ممکن است خصوصیات مخصوص به خود را داشته باشد. بعضی‌ها حتی متوجه انقباضات اولیه نیز نمی‌شوند در حالیکه دهانه رحم چندین سانتیمتر باز شده است.

وقتی که گردن رحم شروع به باز شدن می‌کند، وضعیت آن در لگن تغییر می‌کند و به سمت جلو آمده و نرم می‌شود. برای اینکه بتوانید تفاوت این دو را بهتر درک کنید نوک بینی خود را لمس کنید، سفت و عضلانی است؛ حالا لب‌های خود را لمس کنید، نرم و شل است. سرویکس یا گردن رحم از حالت سفت به حالت شل در می‌آید.

چه می‌توان کرد؟

شما می‌توانید در خانه چرخی بزنید، برای قدم زدن بیرون روید، یک فیلم تماشا کنید، یک حمام گرم بگیرید. چرت بزنید یا استراحت کنید.

تنقلات میل کنید؛ خوراکی‌های غنی از کربوهیدرات بهترین انتخاب هستند. اگر انقباضات دردناک است، ماساژ و تکنیک‌های آرامش بخشی و دوش آب گرم مفید واقع می‌شوند.

فاز فعال

ماما‌ها و پزشکان فاز فعال را مرحله‌ای می‌دانند که در آن سرویکس باز شده و انقباضات شما نزدیک به هم و قوی‌تر شده اند. سرانجام فواصل سه یا چهار دقیقه‌ای به فواصل ۶۰ تا ۹۰ ثانیه می‌رسند و انقباضات شدید می‌شوند.

چه می‌توان کرد؟

زمانی که رفتن به بیمارستان یا زایشگاه از ماندن در خانه بهتر به نظر می‌رسد، موقع عزیمت است. اگر در خانه زایمان می‌کنید به مامای خود اطلاع دهید. انقباضات پشت سر هم می‌آیند، وضعیت‌های مختلف را امتحان کنید تا ببینید در چه وضعیتی احساس راحتی بیشتری می‌کنید. تمرین تنفس و تکنیک‌های آرامش بخشی در این مواقع مفیدند.

توجه کنید که می‌توانید یک دوش آب گرم بگیرید که برای کاهش درد بسیار مفید است و همچنین زایمان را سرعت می‌بخشد. حتی می‌توانید زایمان در وان آب را انتخاب کنید.

گاهی اتفاق می‌افتد که در طی زایمان باز شدن سرویکس کند شده یا متوقف می‌شود. در این هنگام قدم زدن، ماساژ و حتی گریه کردن کمک می‌کند که اضطراب عاطفی از بین رفته و جریان زایمان سریع‌تر شود. اگر کیسه اب پاره نشده باشد، ماما با پاره کردن کیسه آب، پروسه زایمان را سرعت می‌بخشد. می‌توان از مسکن‌ها و بی حسی‌های نخاعی هم استفاده کرد.

فاز انتقالی یا مرحله گذر

طی این فاز سرویکس از ۸ تا ۱۰ سانتیمتر باز می‌شود. هر بار که انقباض زایمانی شروع می‌شود ۱ تا یک و نیم دقیقه به طول می‌انجامد و تقریبا هر ۳ دقیقه تکرار می‌شوند. این مرحله معمولا دوره سختی از مراحل زایمانی است.

چه می‌توان کرد؟

زایمان بسیار نزدیک است. وضعیت راحتی را برای خود انتخاب کنید. در فواصل انقباضات آرام باشید. تنفس خود را منظم کنید، از بینی نفس بکشید و از دهان بیرون دهید. اشکالی ندارد اگر بخواهید برای تحمل بهتر درد فریاد بزنید.

مرحله دوم یا تولد نوزاد

در این فاز رحم نوزاد را به بیرون می‌راند تا از کانال زایمانی یا همان واژن به دنیای بیرون بیاید. در این هنگام همراه انقباضات، شما سر نوزاد را بین پا‌های خود حس می‌کنید. در ابتدای انقباض، نوزاد به بیرون رانده شده و انتهای انقباض کمی به داخل کشیده می‌شود. وقتی سر نوزاد در واژن قرار می‌گیرد، ماما از شما می‌خواهد که کمتر فشار بیاورید تا نوزاد به آرامی بیرون آید و ریسک پارگی در شما کمتر شود. اگر شما قبلا زایمان کرده باشید این فاز برای شما ۵ تا ۱۰ دقیقه طول می‌کشد. اگر زایمان اول شما باشد این فاز ممکن است ساعت‌ها طول بکشد.

زایمان طبیعی؛ مزایا، عوارض و هر آنچه باید بدانید

چه می‌توان کرد؟

به بدن خود توجه کنید. وقتی قدرت دارید زور بزنید. سعی کنید هنگام فشار آوردن نفس خود را حبس نکنید. در هر انقباض چندین بار زور بزنید. از کشش زمین استفاده کنید، ایستاده یا در حالت چمباتمه قرار بگیرید. اگر خیلی خسته شده اید، به پهلوی چپ بخوابید. اگر بی حسی نخاعی دارید، ماما به شما می‌گوید که چه زمانی زور بزنید. احتمالا وی توصیه خواهد کرد تا زمان دیده شدن سر نوزاد زور نزنید.

مرحله سوم یا خروج جفت

شروع این فاز از زمانی است که نوزاد بطور کامل بیرون آمده و در این فاز جفت بیرون می‌آید. جفت سیستم حمایتی جنین است که مسئول رساندن مواد مغذی به جنین و دفع مواد زائد از آن می‌باشد. پس از اتمام مرحله تولد نوزاد، انقباضات تا مدت کمی ادامه می‌یابد. خروج کامل جفت و ضمائم بیش از ۵ تا ۱۰ دقیقه طول می‌کشد.

چه می‌توان کرد؟

شما احتمالا این فاز را حس نمی‌کنید، چون تمام توجه شما به نوزاد معطوف است. گذاشتن نوزاد روی قفسه سینه سبب ترشح هورمون‌هایی می‌شود که به جدا شدن جفت از رحم کمک می‌کنند. در این هنگام شما یا بسیار ضعف داشته و یا بسیار هیجان زده هستید. بعضی از مادران به علت زایمان طولانی و دردناک قادر به توجه کافی به نوزاد نیستند. بیشتر خانم‌ها در این مرحله نیاز به استراحت و تغذیه مناسب دارند.

حال نوزاد خود را تحسین می‌کنید. دست‌ها و پا‌های او را بررسی می‌کنید. او را در بغل می‌گیرید. اگر می‌خواهید نوزاد را با شیر خود تغذیه کنید از همین الان شروع کنید. تعجب نکنید اگر نوزاد تمایلی نشان نمی‌دهد. اگر حتی او را به سینه تان بفشارید کافیست و او خیلی زود به خوردن شیر تمایل پیدا می‌کند.

مزایای زایمان طبیعی

۱. یکی از مهم‌ترین مزایای زایمان طبیعی حالت روحی نوزاد است. زیرا زمانی که نوزاد از طریق رحم مادر به دنیا می‌آید بلافاصله در آغوش مادر قرار خواهد گرفت و مادر به او شیر می‌دهد. این خود باعث می‌شود که نوزاد راحت‌تر شیر بخورد و همین امر سبب ایجاد رابطه‌ی عاطفی فوق العاده بین نوزاد و مادر است. همچنین مدت زمان بستری شدن بعد از زایمان طبیعی کمتر از زایمان سزارین است.

۲. مدت بستری شدن و توانایی بازگشت به کار‌های عادی و روزمره بعد از زایمان طبیعی خیلی کمتر از سزارین است و مادرانی که زایمان طبیعی داشته اند زودتر به خانواده خود ملحق می‌شوند.

۳. حجم خونی که مادر طی زایمان طبیعی از دست می‌دهد تقریباً نصف یک عمل سزارین است لذا خطر خونریزی و کم خونی، در یک زایمان طبیعی خیلی کمتر از زایمان به طریق سزارین می‌باشد.

۴. خطرات و ریسک بیهوشی برای زایمان طبیعی وجود ندارد، درحالیکه برای مادرانی که به روش سزارین زایمان می‌نمایند این خطرات اجتناب ناپذیر است.

۵. از نظر اقتصادی زایمان طبیعی به نفع مادر، بیمارستان و جامعه می‌باشد.

۶. درصد ابتلاء به عفونت در بین مادران سزارین شده بیشتر از مادرانی است که زایمان طبیعی نموده اند.

۷. مادرانی که زایمان طبیعی داشته اند در دادن آغوز به نوزاد خود موفق‌تر هستند چرا که خوردن آغوز یا کلستروم به عنوان اولین واکسن برای کودک منافع بسیاری دارد.

۸. مادرانی که زایمان طبیعی نموده اند در امر شیردهی به نوزاد خود موفق‌تر از مادرانی می‌باشند که به طریق سزارین نوزاد خود را بدنیا آورده اند.

۹. پس از زایمان طبیعی، مادران با انجام ورزش‌های مناسب، به مراتب سریعتر از زمانی که سزارین می‌شوند، می‌توانند تناسب اندام خود را بدست آورند.

۱۰. بطور متوسط مدت اقامت مادران سزارینی در بیمارستان دو برابرو نیم مادرانی است که زایمان طبیعی داشته اند.

۱۱. بعضی از خانم‌ها دوست دارند در طول مدت زایمان خود کاملاً هوشیار بوده و بطور کامل در جریان روند زایمان قرار گیرند. درمدت انجام عمل سزارین ممکن است از بیهوشی عمومی استفاده شود، در نتیجه تماس اولیه نوزاد با مادر و شروع شیردهی به نوزاد به تاخیر می‌افتد.

زایمان طبیعی؛ مزایا، عوارض و هر آنچه باید بدانید

عوارض زایمان طبیعی

۱. پارگی پرینیال Perineal

پرینیوم یا میاندوراه perineum بافت نرمی است که بین واژن و مقعد قرار دارد. این بافت نرم کشیده می‌شود تا فضا را برای تولد نوزاد فراهم کند، اما پارگی کوچک و حتی شدید ممکن است اتفاق بیفتد. پارگی اتفاقی است که بسیاری از خانم‌های باردار انتظار آن را دارند و از آن می‌ترسند.

با اقدامات زیر می‌توانید خطر بروز پارگی پرینیال را کاهش دهید:

از اپیزیوتومی* episiotomy غیر ضروری اجتناب کنید.

به حالت ایستاده یا عمودی زایمان انجام شود. به این ترتیب فشار به عضلات کف لگن و پرنیوم کاهش پیدا می‌کند.

تصمیمات اگاهانه در مورد استفاده از دارو‌های ضد درد بگیرید. اگر در هنگام زور زدن چیزی احساس نمی‌کنید، خطر پارگی افزایش پیدا می‌کند، چرا که قادر نیستید سیگنال‌های بدن خود را درک کنید و محافظت کافی به پرینیوم ارائه نمی‌شود.

در هنگام زور زدن از پرینیال خود محافظت کنید.

استفاده از کمپرس گرم بر روی پرینیوم می‌تواند گردش خون را به این قسمت افزایش داده و انعطاف پذیری پوست را در این قسمت بهبود بخشد.

از زور زدن‌ها و فشار‌های اضافه اجتناب کنید و به بدن خود گوش دهید – در زمان نیاز زور بزنید.

از روش‌های غیر ضروری مانند فورسپس* forceps یا ساکشن اجتناب کنید.

* اپیزیوتومی episiotomy: یک برش جراحی در ناحیه پرینه یا میاندوراه (ناحیه عضلانی بین واژن و مقعد) است و قبل از انجام برش بیحسی موضعی داده می‌شود.

*فورسپس forceps: دستگاهی است که به وسیله آن نوزاد را از رحم مادر بیرون می‌کشند.

نکات بیان شده به کاهش شدت پارگی یا اجتناب از پارگی کمک می‌کند.

۲. آسیب دیدن عضله کف لگن بعد از زایمان طبیعی

در برخی موارد در هنگام تولد نوزاد عضلات کف لگن دچار آسیب دیدگی می‌شوند. برای خانم‌هایی که دچار آسیب عضله کف لگن می‌شوند، نتیجه آن ممکن است موقت باشد یا درد مزمن کف لگن بروز کند.

فیزیوتراپی و دارو به رفع این مشکل کمک می‌کند، اما در مورد بعضی خانم‌ها این عارضه بعد از زایمان تشخیص داده نشده باقی می‌ماند و تصور می‌شود این درد طبیعی است. در مورد برخی خانم‌ها هم عضلات کف لگن در زمان زایمان دچار آسیب جسمی می‌شود. برخی دیگر نیز وزن ناشی از بارداری به عضلات کف لگن فشار وارد می‌کند؛ بنابراین حتی در صورت سزارین هم ممکن است دچار مشکلات مربوط به عضلات کف لگن (و رابطه جنسی دردناک) شوید. اگر آسیب دیدگی به عضله کف لگن رخ دهد، حتما درمان‌های لازم را انجام دهید. بهبود این شرایط کمی طول خواهد کشید.

۳. پرولاپس احشاء لگن Pelvic Organ Prolapse

گاهی در نتیجه آسیب دیدگی عضله کف لگن فرد ممکن است دچار پرولاپس احشاء لگن Pelvic Organ Prolapse شود. این شرایط زمانی رخ می‌دهد که مثانه، رحم یا روده بزرگ به داخل واژن نفوذ کرده یا در بیرون واژن برآمده می‌شود.

البته زایمان طبیعی تنها عاملی نیست که باعث بروز پرولاپس احشا لگن می‌شود، افزایش وزن دوران بارداری نیز به بروز این مشکل منجر خواهد شد. سیگار کشیدن و چاقی نیز عوامل دیگری هستند که باعث بروز این مشکل می‌شوند. با این حال فشار مداوم، روش‌های کمک زایمان (مانند استفاده از فورسپس) و آسیب دیدگی عضله کف لگن عواملی هستند که احتمال بروز پرولاپس احشا لگن را افزایش می‌دهند.

سیستوسل cystocele یا پرولاپس مثانه زمانی رخ می‌دهد که مثانه وارد واژن می‌شود و رکتوسل rectocele زمانی رخ می‌دهد که انتهای روده به داخل واژن کشیده می‌شود. این مشکل درجه‌های مختلفی دارد و به جز مواردی که خیلی شدید هستند، در بقیه موارد استراحت و فیزیوتراپی به بهبود و درمان کمک خواهد کرد.

این مشکل شرایط دیگری است که معمولا تشخیص داده نمی‌شود، گاهی به دلیل شرم بیمار و گاهی به دلیل تجربه کم پزشک.

۴. خطر زایمان طبیعی: درد مداوم پرینیال یا واژن

این درد می‌تواند ناشی از آسیب عضله کف لگن یا پارگی پرینیال باشد، اما گاهی نیز این درد با هیچ مشکل قابل مشاهده دیگری همراه نیست. این درد ممکن است ناشی از آسیب دیدن برخی عصب ها، التهاب واژن یا زخم در این ناحیه باشد.

اگر دچار درد مداوم هستید، لازم است حتما به پزشک مراجعه کنید، به ویژه اگر این درد بیشتر از چند هفته یا تا دو ماه بعد از زایمان طول کشید.

اینکه اولین رابطه جنسی بعد از زایمان کمی ناراحت کننده باشد طبیعی است، اما درد مزمن در زمان برقراری رابطه جنسی طبیعی نیست و باید درمان شود. با این حال بررسی‌ها نشان داده اند خانم‌هایی که سزارین کرده اند دو برابر بیشتر از خانم‌هایی که زایمان طبیعی داشته اند در رابطه جنسی خود بعد از تولد نوزاد دچار درد می‌شوند.

۵. پرولاپس بند ناف Umbilical Cord Prolapse

پرولاپس بند ناف یک عارضه بسیار نادر است و زمانی رخ می‌دهد که بند ناف قبل از نوزاد بیرون می‌آید. بند ناف ممکن است فشرده شود و این مسئله جان نوزاد را به خطر می‌اندازد. در این شرایط بلافاصله سزارین اورژانسی انجام می‌شود، مگر اینکه تولد نوزاد اجتناب ناپذیر باشد.

شرایطی مانند پاره شدن کیسه آب مادر یا وضعیت بد نوزاد در داخل رحم یا پاره شدن غشا داخلی رحم عواملی هستند که احتمال بروز پرولاپس بند ناف را افزایش می‌دهند.

به طور کل بدن و نوزاد برای زایمان طبیعی طراحی شده اند. حتی با وجود خطرات و عوارض زایمان طبیعی، باز هم این روش ایمن‌ترین گزینه برای مادر و نوزاد محسوب می‌شود. سازمان جهانی بهداشت بیان می‌کند در ۱۰ تا ۱۵ درصد موارد زایمان‌ها با سزارین انجام می‌شود که این آمار نشان می‌دهد زایمان طبیعی بین ۸۵ تا ۹۰ درصد بی خطر است.

به علاوه لازم است به یاد داشته باشید که وجود خطر لزوما به معنای رخ دادن آن نیست و به نوعی احتمال دادن وقوع آنهاست.

زایمان طبیعی؛ مزایا، عوارض و هر آنچه باید بدانید

اقدامات قبل از زایمان طبیعی

قبل از زایمان طبیعی اولین نکته انتخاب محل زایمان است. همچنین باید برای تولد نوزاد تان برنامه ریزی لازم را انجام دهید. باید در انتخاب متخصص زنان و زایمان دقت لازم را داشته باشید تا بتوانید بهترین جراح زنان را انتخاب نمایید و زایمانی موفقیت آمیز را تجربه نمایید. بعد از اینکه پزشک خود را انتخاب نمودید لازم است که از وی آموزش‌های لازم مقابله با استرس را دریافت کنید و با آمادگی کافی به اتاق عمل بروید.

مراقبت‌های بعد از زایمان طبیعی

مهم‌ترین و خطرناک‌ترین زمان بعد از زایمان طبیعی ۶ ساعت اول است. در این بازه زمانی باید علائم حیاتی مادر مانند فشار خون، دمای بدن، تنفس و نبض وی و همچنین میزان خونریزی او مورد کنترل قرار گیرد تا مشکلی برای مادر پیش نیاید.

مادران بعد از گذشت شش هفته به حالت طبیعی خود باز می‌گردند به طور معمول تا چهل روزخونریزی دیده می‌شود و ممکن است بسته به نحوه زایمان و شرایط مادر این مدت متغییر باشد و در بعضی از زنان کوتاه‌تر و در زنان با شرایط بهتر بسیار کوتاه باشد.

برای اینکه مادران تحت مراقبت متخصص زنان و زایمان باشند باید بعد از گذشت ده روز با متخصص زنان در ارتباط باشند و توسط وی معاینه شوند و تمامی علائم و نشانه‌هایی که بعد از زایمان طبیعی برای شما رخ داده است را با متخصص در میان بگذارید.

یکی از بهترین ورز شهایی که بعد از زایمان طبیعی می‌تواند به روند دوران بهبودی کمک کند پیاده روی سبک است. پیاده روی به مدت چهار تا ده دقیقه در روز کافی است و کمک می‌کند تا بدن زودتر به حالت طبیعی بازگردد.

به دلیل کم تحرکی مادران احتمال مبتلا شدن به یبوست بالا می‌رود پس برای جلوگیری از یبوست میزان مصرف میوه ها، غلات و مواد غذایی فیبر دار را افزایش بدهید تا دفع مدفوع راحت‌تر شکل بگیرد، همچنین مصرف مایعات برای پیشگیری از از یبوست نقش بسیاری مهمی دارد.

پیشنهاد می‌شود برای دفع ادرار و اجابت مزاج از توالت فرنگی استفاده کنید تا به زخم‌ها فشاری وارد نشود.

اگر با علائمی مانند درد قفسه سینه، قرمزی و تب مواجه شدید فورا پزشک خود را در جریان بگذارید.

استحمام بعد از زایمان طبیعی

محل بخیه‌های عمل باید همیشه تمیز و خشک باشد پس به طور روزانه به حمام بروید. شما حتی میتوانید در فصل‌هایی مانند تابستان روزی دو یا سه بار دوش بگیرید، زیرا آب گرم باعث می‌شود درد‌های حاصل از بخیه‌ها و درد پهلو و بواسیر کاهش پیدا کند. برای شست و شوی زخم‌ها تا بیست روز از لیف استفاده نکرده و شامپوی بچه و کف صابون را به آرامی به قسمت‌های مورد نظر بمالید. بعد از حمام با حرارت ملایم سشوار محل بخیه را خشک کنید و اگر از محل برش ترشحات صورتی رنگی خارج شد طبیعی است و مادران نباید نگران این امرطبیعی باشند.

علائم خطر بعد از زایمان

در برخی مواقع بعد از زایمان ممکن است خطراتی مادر را تهدید کند که علائم آن را در اینجا به شما یاد آور می‌شویم. در صورت بروز این علائم حتما به پزشک خود مراجعه نموده و مسئله را با وی در میان بگذارید. البته این خطرات شدت چندانی ندارد و با مراجعه به پزشک برطرف خواهد شد و جای هیچ نگرانی نیست.

  • تب و لرز
  • خونریزی قبل از قاعدگی
  • احساس درد و تورم در ناحیه‌ی بخیه‌ها
  • قرمز و متورم شدن نوک پستان
  • درد در ساق پا
  • احساس درد در زیر دل
  • ترشح از مهبل
  • سرگیجه
  • رنگ پریدگی

برترینها

تعداد بازدید از این مطلب: 270
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5


نویسنده : محیا
تاریخ : دو شنبه 11 شهريور 1398
نظرات

همه بچه‌ها در یک هفته پس از تولد 10 درصد وزن کم می‌کنند و بسیاری از مادران از این که فرزندشان در سال اول و دوم زندگی، آن‌طور که آنها تصور می‌کنند وزن اضافه پیدا نمی‌کند، نگران می‌شوند و تصور می‌کنند که کودکشان بیماری خاصی دارد. اما این مادران نمی‌دانند که با یک نگاه به نمودار رشد فرزندشان می‌توانند وضعیت او را تشخیص دهند.
وزن کم کردن نوزادان پس از تولد طبیعی است .« همه بچه‌ها در یک هفته پس از تولد 10 درصد وزن کم می‌کنند. مثلا نوزادی که با وزن 3900 کیلوگرم به دنیا آمده، در همان چند روز اول 390 گرم از وزنش را از دست می‌دهد و پس از آن دوباره شروع می‌کند به وزن گرفتن. بنابر‌این خیلی از ماد‌ر‌‌ها نگران این موضوع می‌شوند و در مراجعه به پزشک اطفال می‌گویند که وزن نوزادم مدتی بعد از تولد کم شد و دوباره به وزن هنگام تولدش برگشته است. اما درواقع وزن این نوزاد ایده‌آل است چون پس از کم کردن وزن بعد از تولد، دوباره رشد کرده و به وزن اولیه هنگام تولد رسیده است.» 
بسیاری از خانواده‌ها دلشان میخواهد که وزن کودکشان زیاد باشد و بچه تپل داشته باشند، اما آنها باید به خاطر داشته باشند که وزن ایده‌آل برای بچه‌های یک ساله 10کیلوگرم است.
مهم‌ترین معیار برای سلامتی کودک نمودار رشد :chart_with_upwards_trend: است نه وزن‌گیری. اگر نمودار رشد :کودکان کمتر از 5 درصد و بالاتر از 97 درصد باشد، وضعیت آنها نگران کننده است  اما بچه‌هایی که شاخص رشدشان بین نمودار‌های وسط است، ‌مشکلی ندارند. وزن‌گیری کودکان با هر بار واکسیناسیون :syringe: انجام می‌شود و در آن موقع اگر نمودار رشد تغییری نکرده باشد باید نگران وضعیت او باشیم.
بچه‌هایی که در ابتدای 6 ماهگی هستند و تازه شروع به خوردن غذا‌ها و میان وعده‌های کمکی کرده‌اند طبیعی است که کمی وزن کم می‌کنند.
وزن ایده آل برای بچه‌های یک‌ساله 10 کیلوگرم است و معمولا کودکان از یک تا دو سالگی 2 کیلوگرم بیشتر وزن اضافه نمی‌کند.»
پدر و مادر‌ها باید بدانند که ممکن است وزن نگرفتن کودکان به دلیل ریفلاکس معده باشد. بچه‌هایی که واکسیناسیون را انجام داده‌اند اما نمودار رشدشان خوب نیست و یا ثابت مانده است، در صورتی که سنشان بیشتر از 6 ماه باشد، باید کالری غذایشان افزایش پیدا کند. مثلا مادر کودک هنگام پختن سوپ، کره بیشتری درون آن بریزد.
یکی از دلایل وزن نگرفتن نوزادان و کودکان کمتر از 2 ماه، نحوه نادرست شیر دادن :baby_bottle: به آنها است.
 ☢مادر باید هر دو ساعت یک‌بار به نوزاد یا کودک شیر بدهد و جریان شیر دادن 20 دقیقه طول بکشد. :clock8: بنابر‌این بسیاری از نوزادانی که در همان ماه اول در حال شیر خوردن، حالت خواب‌آلود و تنبل دارند و مادران تصور می‌کنند که آنها سیر شده‌اند، در‌واقع به خوبی شیر نخورده‌اند. شیر خوردن زمانی خوب است که نوزاد یا کودک 20 :clock8: دقیقه از سینه مادر مکش داشته باشد چون در 5 دقیقه اول مکیدن شیر، تنها قند وجود دارد و چربی و پروتئین در انتهای شیر سینه مادر هستند که به رشد و وزن‌گیری نوزاد کمک می‌کنند.»

تعداد بازدید از این مطلب: 223
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8


نویسنده : محیا
تاریخ : دو شنبه 11 شهريور 1398
نظرات

سن شروع تغذیه کمکی است و در این سن کودک کم کم رفتارهای تغذیه ای اش شکل میگیرد (بد غذایی و خیلی مشکلات دیگر در این سن شکل میگیرد)
:small_blue_diamond:در شش ماهگی کودک باید غلط بزند و با کمک بتواند بنشیند
:small_orange_diamond:وزنگیری کودک در شش ماهگی به بعد کند تر میشود و ماهانه 500 تا 600 وزن میگیرد
:small_blue_diamond:در شش ماهگی کودک اشیا را زمانی که برمیدارد دست به دست میکند و سعی در شناخت انها با نگاه کردن میکند.البته شناخت دهانی اشیا در شش ماهگی هم وجود دارد.
:small_orange_diamond:در شش ماهگی کودک هنوز اشیا را با پنجه برمیدارد و توانایی برداشتن اشیا ریز با دو انگشت در حدود 8 ماهگی ایجاد میشود که خطر اسپیراسیون یا پرتاب اشیا به گلو و خفگی در این سن زیاد است.
:small_blue_diamond:در همین سن شش تا 8 ماهگی نشستن کودک کامل میشود
:small_orange_diamond:در 8 ماهگی کودک کلمات تک سیلابی و دو سیلابی را بکار میبرد اشیا را با دوست به هم میکوبد
:small_blue_diamond:در شش تا هشت ماهگی دندان ها شروع به جوانه زدن میکنند
:small_orange_diamond:در حدود 8 تا 9 ماهگی کودک مفهوم بعضی دستورات مانند نکن را درک میکند ولی خودش فقط کلمات دو سیلابی بی معنی مانند دادا ما ما بکار میبرد.
:small_blue_diamond:در حدود 9 ماهگی کودک علاقه به تقلید کارهای والدین پیدا میکند و ضمن اینکه چهاردست پا میکند یا میخزد خودش را به اشیا میرساند مرتب سراغ کشوها و سطل اشغال و جاهای مختلف میرود و اشیا جدید را جستجو میکند .حرکات والدین را تقلید میکند مثلا گوشی تلفن را به سمت گوشش میگیرد و کنترل تلوزیون را به طرف تلوزیون میگیرد.
:small_orange_diamond:در حدود 10 ماهگی کم کم از کنار مبل و میز دستش را میگیرد و می ایستد و گاهی چند قدم هم با گرفتن مبل یا میز در کنار ان جابجا میشود .
:small_blue_diamond:در 10 ماهگی کودک اشیا را با دو انگشت میتواند بگیرد و میتواند ساچمه را بردارد.در این سن کلمات دو سیلابی مانند ما ما دادا با با را کامل میگوید.
:small_orange_diamond: در 10 ماهگی کودک به اسم خود واکنش نشان میدهد و بای بای کردن را یاد میگیرد. بازیهای ساده مانند اتل متل یا تاب تاب خمیر را همکاری میکند و علاقه نشان میدهد.
:small_blue_diamond:وزن گیری کودک در شش تا دوازده ماهگی از 700 گرم ماهانه به نیم کیلو ماهانه کاهش می یابد. انجام دادن یک دستور ساده مانند نکن یا بده را در 10 ماهگی انجام میدهند .
در 12 ماهگی اولین کلمه معنا دار را بکار میبرند و اغلب کودکان بطور متوسط در یک سالگی شروع به ایستادن و قدم برداشتن میکنند.

تعداد بازدید از این مطلب: 233
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


نویسنده : محیا
تاریخ : یک شنبه 10 شهريور 1398
نظرات

بدون لیست اقدام به خرید سیسمونی نکنید

اگر شما هم در آستانه خرید وسایل نوزاد عزیز خود هستید باید به شما بگیم که نداشتن یک لیست خوب چه دردسر هایی برای شما درست میکنه...

  • وسایل غیر ضروری رو قبل از ضروری ها میخرید
  • بعد از خرید متوجه میشید از وجود بعضی وسایل مهم حتی خبر نداشتید
  • برنامه ریزی برای بدجه ای که در نظرگرفتین نخواهید داشت

این سه مورد فقط چند مثال ساده ای بود که مادران بسیار زیادی تجربه کردن و افسوس خوردن که ای کاش با آمادگی کامل و یک لیست خوب برای خرید لوازم نوزاد اقدام میکردن

احتمالا الان براتون سوال پیش بیاد که از کجا یک لیست سیسمونی پیدا کنیم درسته ؟

خب اگر یک سرچ ساده بکنید سایت های زیادی هستن که از قبل این کار و برای شما انجام دادن و لیست رو آماده کردن 

که البته یکی از بهترین لیست هایی که برای شما آماده شده و کامل ترین لیست خرید سیسمونی نوزاد در اینترنتی هست و سایت مادرآن منتشر کرده

کمترین فایده داشتن یک لیست سیسمونی خوب این هست که میدونید چه وسایلی باید بخرید و چه وسایلی رو نباید خرید

 

خرید سیسمونی و به ماه های آخر نندازید

یکی دیگه از اشتباهاتی که خیلی از مادران باردار انجام میدن این هست که با اینکه شوق زیادی برای خرید سیسمونی دارن اما 

این کار و به تاخییر میندازن و در ماه های آخر به شدت اذیت میشن

البته که امروزه دیگه با وجود فروشگاه های اینترنتی این موضوع هم دیگه خیلی صدق نمیکنه و مادرهایی که اینترنتی خرید میکنن خیلی راحت میتونن 

هر زمان که دلشون خواست اقدام به خرید کردن بکنن . چون دیگه احتیاجی نیست که تو ترافیک و آلودگی ( اگر زمستون باشه سرما و تابستون گرما رو فراموش نکنیم) تمام خیابون ها

رو متر کنن و با کلی فروشنده مختلف سروکله بزنن . و همه ی این کارو میتونن با یک موبایل یا کامپیوتر از تو خونه انجام بدن که خب پیشنهاد ما هم همینه که کمتر خودتون رو اذیت کنید

مزیت دیگه ای که فروشگاه های اینترنتی دارن این هست که قیمت هاشون خیلی خیلی به نسبت فروشگاه ها مناسب تره .

با یک سرچ ساده  کلمه خرید سیسمونی نوزاد سایت های فروش سیسمونی رو میتونید پیدا کنید که البته یکی از معتبر ترین و معروف ترین این سایت ها فروشگاه مادرآن هست . 

درسته که خرید سیسمونی از طریق سایت ها راحت تر شده اما مراقب باشید که از یک فروشگاه معتبر خرید کنید تا خدای ناکرده مشکلی پیش نیاد.

وسایل کمکی مادر مثل بالش بارداری فراموش نشه

درسته که اسم این مقاله 5 نکته مهم در خرید سیسمونی هست اما این دلیل نمیشه که فقط برای نوزادمون خرید کنیم و سلامت مادر نوزاد و به خطر بندازیم ...

دوران بارداری یکی از شیرین ترین دوران هایی هست که یک مادر تجربه میکنه و با وجود مشکلات طبیعی که این دوران ایجاد میکنه 

اما اگر از مادر ها بپرسیم باز هم این شیرینی و لذت وصف ناپذیر رو تایید میکنن.

حالا موضوع مهمی که میخوام با شما مطرح کنم این هست که یک مادر باردار در زمان بارداری به مراقبت و همراهی بیشتری نیاز داره که البته اگر شما یک مادر باردار هستید خودتون 

این موضوع رو بهتر از هر کس دیگه ای می دونید

همچنین برای موضوعات مختلفی که برای یک مادر باردار به فراوانی پیش میاد وسایل خوب و زیادی تولید شده که از ضروری ترین چیز هایی هستن که یک مادر باید تهیه کنه.

برای مثال کمردرد و شب بیداری ( در زمان بارداری چون به پشت نمیشه خوابید خوابیدن خیلی سخت میشه) یکی از مشکلات رایج هست که مادر های خیلی زیادی رو نارحت کرده .

حالا اگر شما میخواین که این مشکلات رو تجربه نکنید و یا کمتر تجربه کنید باید بیشتر به فکر خودتون باشید و محصولات فوق العاده ای مثل بالش بارداری رو تهیه کنید

خرید بالشت بارداری یکی از بهترین لطف هایی هست که در زمان بارداری در حق خودتون میکنید . که مثل همیشه با یک سرچ ساده میتونید تو اینترنتی سایت های مختلف رو پیدا کنید و بدون بیرون رفتن خرید کنید . هر چند که تو خط بالا کلمه خرید بالشت بارداری رو براتون به سایت مادرآن لینک کردم که بتونید سریعتر پیدا کنید .

بالشت بارداری

گرون تر ها الزاما بهترین نیستن

اگر تا امروز اقدامی برای خرید کرده باشید و به فروشگاه های سیسمونی سر زده باشید به احتمال خیلی زیاد دیدید که یک محصول با برند ها و قیمت های مختلف و با اختلاف زیاد هستن

که بعضی از فروشندگان عزیز به شما میگن که این محصول گرون تر بهتر از نمونه مشابه هست.

احتمالا جمله زیر و شنیده باشید و یا شاید در آینده بشنوید ...

این و بخرید ، بهتر از خرید شیشه شیر اونت هست

برای مثال یکی از مادرها تجربه کرده بودن که یک فروشنده عزیز در خیابان بهار یک شیشه شیر بهشون پیشنهاد کردن که اختلاف قیمت بسیار زیادی با شیشه شیر اونت داشته و دقیقا 

این جمله رو گفتن این و بخرید ، بهتر از خرید شیشه شیر اونت هستش مطمئن باشید . اما این مادر بعد از جستجو زیاد متوجه شده بودن که اتفاقا اون برند ، برند خیلی خوبی برای شیشه شیر

نبوده و فقط به خاطر مشکل در واردات گرونتر شده از لحاظ قیمتی .

پس نتیجه میگیریم که زیاد عجله نکنید و همیشه محصول گرون تر الزاما بهترین نیست

خرید شیشه شیر اونت

از دوران بارداری لذت ببرید و تلخش نکنید

یکی از اشتباهاتی که مادر ها در این دوران مرتکب مشین این هست که با سخت گیری زیاد و در تب و تاب بودن خرید سیسمونی ، دائما استرس دارن و نه ماه پر از سختی

برای خودشون و خانواده خودشون درست میکنن که هیچ لذتی از این دوران نمیبرن .

مطمئن باشید که کارهای مهم تری از نگرانی داشتن برای موضوعات مختلف دارید و سعی کنید در این تایم حداکثر لذت رو از خلقت یک انسان ببرید

در آخر امیدواریم که این مقاله براتون مفید بوده باشه و آرزوی سلامتی هم برای شما و هم برای کوچولوی تو راهیتون داریم.

پارسی نیوز

تعداد بازدید از این مطلب: 219
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5


نویسنده : محیا
تاریخ : یک شنبه 10 شهريور 1398
نظرات

سلام به همه ی شما مادران عزیز ما در این مقاله قصد معرفی دو محصول بسیار محبوب و با کیفیت را داریم .  شیر خشک اس ام ای و پوشک جان ب ب دو محصول کاربردی هستند که در این بازه ی گران شدن سایر محصولات با کیفیت مثل پوشک های پریما و یا شیرخشک های اپتامیل میتونن با قیمت های پاییت تر همون کیفیت و ویژگی ها رو برای کوچولوهای قشنگ شما داشته باشن

در این مقاله تمام سعی خودمون و میکنیم که علاوه بر معرفی کامل به پرتکرار ترین سوالات شما درباره ی این محصولات هم پاسخ بدیم . 

 

شیرخشک اس ام ای sma چیست و چرا انقدر محبوب و نایاب است ؟

 

شیر خشک های اس ام ای ممکمل های غذایی و جایگزین شیر مادر هستند که توسط یک شرکت معتبر ایرلندی تولید میشود . این شرکت سابقه ی بیش از 90 ساله در تولید محصولات غذایی کوکد و نوزاد را دارد . 

ما در این بخش به این موضوع نمیپردازیم که کی و چه زمانی نیاز هست که از شیرخشک برای تغذیه نوزاد استفاده کنیم . 

موضوع مورد بحث ما این است که در حال حاضر مشکلات گوارشی در کودکان بیش از پیش شده و برخی کودکان حساس تر ، نمیتوانند هر شیرخشکی را مصرف کنند 

علاوه بر این بسیاری از برند های شیر خشک ارزش غذایی بسیار پایینی دارند که این موضوع باعث میشود کودک ما رشد کافی را نداشته باشد .

با این وجود شیرخشک های اس ام ای سازگار ترین شیر خشک حال حاضر جهان با دستگاه گوارشی نوزادان هستند . 

این سازگاری نیز به این دلیل است که این شیرخشک از تریکیبات ویژه ای تشکیل شده که نزدیک ترین تریکیب ممکن را به شیر مادر دارد و حتی از نظر ارزش غذایی در برخی ترکیبات مغذی تر نیز هست.

همین موضوع که شیرخشک های اس ام ای مورد پسند بسیاری از نوزادان حساس هستند و سایر شیر خشک ها را یا قبول نمیکنند و یا در صورت تغذیه با آنها دچار مشکل میشوند و ارزش غذایی بسیار بالای آن باعث محبوبیت زیاد آن در میان خانواده ها شده است . 

طی یک نظرسنجی جهانی درباره ی شیرخشک های اس ام ای نتیجه ی رضایت +97 درصدی بسیار شگفت انگیز بود .

با این حال مشکل اصلی این است که به دلیل نداشتن نمایندگی رسمی این برند در کشور ما محصولات این برند بسیار نایاب هستند . اما نگران این موضوع نیز نباشید چرا که مادر در ادامه محل های مطمئن خرید شیرخشک های sma  را نیز به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد .

شیرخشک sma برای چه نوزادانی مفید است ؟

 

این شیر خشک برای تمامی نوزادان مفید است ما در همین قسمت به شما میگوییم که چرا این شیرخشک بسیار محبوب و مفید است .

رفع مشکل هضم در نوزادانیکی از مشکلات بسیار مهم در نوزادانی که شیر مادر و یا حتی شیر خشک مصرف میکنند این است که دستگاه گوارش آنها قادر به هضم آن ماده غذایی نیست و خود این موضوع باعث ایجاد مشکلات دیگری میشود که یکی از آنها دل درد های شدید و عدم رشد مناسب نوزاد است .

رشد ثابت بالینی بر اساس نمودار رشدبرخی کودکان به دلایل مختلف در دوران نوزادی رشد کافی ندارند . به همین دلیل مادران علاوه بر تغذیه نوزاد با شیر خود از شیر های خشک کمکی نیز استفاده میکنند . با این حال باز هم نوزادان به رشد صحیح و مناسب بالینی خود نمیرسند و این موضوع باعث ناراحتی خانواده ها میشود . شیرخشک اس ام ای به دلیل ارزش غذای بسیار بالای خود و داشتن نزدیک ترین ترکیب به شیر مادر باعث میشود نوزاد به رشد بالینی خود نزدیک شود و تمام مواد غذایی مورد نیاز خود برای یک رشد کامل را دریافت کند 

رفع مشکل عدم وزن گیری نوزادعلاوه بر سایر موارد رشد یکی از موضوعات نگران کننده برای مادران وزن نگرفتن کودکشان است . که به همین دلیل از مکمل های غذایی استفاده میکنند . 

شیرخشک اس ام ای باعث رفع مشکل فوق بر اساس گفته های پیشین ما درباره ارزش غذایی بالای آن نیز میشود .

شیرخشک sma گلد (gold) با پرو (pro) چه تفاوتی دارد ؟

در سال گذشته سرکت مادر این برند اعلام کرد که دیگر شیرخشک های اس ام ای گلد تولید نمیشوند . 

اس ام ای پرو محصول جدید این شرکت است که علاوه بر داشتن تمام ویژگی های مدل گلد از ویژگی های جدیدی نیز برخوردار شده است 

رده سنی شیر خشک های sma pro  برای نوزادان بر چه اساس است ؟

  • sma 1  شماره یک برای از بدو تولد تا ۶ ماهگی است
  • sma2  شماره دو از ۶ ماهگی تا ۱۲ ماهگی
  • sma3 شماره سه از ۱۲ ماه تا ۳ سال

خرید شیرخشک اس ام ای از کجا ؟

همانطور که پیش تر هم گفتیم شیرخشک های sma  در ایران نمایندگی اصلی ندارد . 

با این حال ممکن شما این محصولات را در فروشگاه های مرتبط با محصولات غذایی نوزاد پییدا کنید . 

اما متاسفانه باید بگوییم که به هر فروشگاهی نیز نمیتوان اعتماد کرد چرا که در چند سال اخیر محصول تقلبی این شیرخشک ها نیز تولید میشود .

برای خرید شیرخشک اس ام ای ما به شما فروشگاه مادرآن را پیشنهاد میکنیم که از طریق نظرسنجی های مختلف از کاربران و مادران متوجه شدیم نماینده فروش غیر رسمی این محصول هستند 

معرفی پوشک جان ب ب یک مصحول به صرفه و با کیفیت

 

در حال حاضر یکی از موضوعات مهم برای خانواده ها انتخاب پوشک مناسب و با کیفیت است که هم کیفیت لازم را داشته باشد و هم قیمت مناسبی داشته باشد . 

پوشک جان ب ب یک برند تریکیه ای است که توانسته خواسته های مادران و نیاز نوزادان را در یک پوشک با کیفیت با نام تجاری canbebe  تولید کند 

قیمت پوشک های جان ب ب به نسبت سایر برند های معروف بسیار به صرفه تر است اما از نظر کیفیت تفاوتی نمیکند . 

هر چند که برخی کودکان ممکن است با بهترین و گران ترین پوشک نیر راحت نباشند و در عوض یک برند معمولی بتواند با این کودکان سازگاری داشته باشد .

با این حال طبق نظرسنجی های ما و نظرسنجی ها خود برند درصد قابل توجه ای از مادرانی که از این پوشک برای کودک خود استفاده میکنند از آن راضی بوده اند 

پر تکرار ترین سوالات شما درباره ی پوشک ترکیه ای جان ب ب

آیا پوشک های جاب ب ضد حساسیت هستند ؟

همانطور که میدانید یکی از اساس ترین موضوعاتی که باعث شده برند های پوشک بسیار زیادی وجود داشته باشد همین موضوع تولید پوشک ضد حساسیت است .

با این حال بسیاری از برند ها نتوانسته اند آنطور که باید و شاید پوشک های ضدحساسیت تولید کنند .

برند ترکیه ای جان ب ب توانسته است پوشک های خود را بگونه ای طراحی و تولید کند که درصد ضد حساسیت بودن آن بسیار قاببل توجه باشد و بتوان گفت این پوشک برای اکثریت نوزادان یک پوشک ضدحساسیت است .

پوشک جان ب ب چه سایز هایی برای کودکان دارد ؟

سایز  این  برند نیز همانند برند های معروف جهانی کاملا استاندارد است به طوریکه از سایز  صفر که مناسب نوزادان تازه تولد هستند تا زمانی که کودک شما دیگر نیازی به پوشک نداشته باشد تولید میشوند

پوشک جان ب ب در سایز های

  • صفر ۰ ،
  • یک ۱ ،
  • دو ۲ ،
  • سه ۳ ،
  • چهار ۴ ،
  • مثبت چهار +۴ ،
  • پنج ۵ و شش ۶
  •  

تولید میشود که در هر محصول میتوانید متوجه شوید که کدام سایز برای چه سن و چه وزن نوزادی مناسب است

خرید پوشک جان ب ب از فروشگاه مادرآن

برای خرید این محصول نیز میتوانید به فروشگاه های مختلف سطح کشور مراجعه کنید اما این پوشک نیز کمی کمیاب است و ممکن است هر فروشگاهی آن را موجود نداشته باشد

توصیه ما برای خرید پوشک جان ب ب نیز فروشگاه اینترنتی مادرآن است .

اگر فروشگاه های معتبر دیگری را نیز میشناسید به ما در انتهای این مقااله معرفی کنید 

جمع بندی :

ما در این مقاله دو محصول بسیار عالی که مادران بسیاری را نیز آن را تایید کرده اند را برای شما عزیزان معرفی و تشریح کردیم .

مزیت های آنها و نکاتی مهمی که کمتر جایی به آن اشاره کرده بودند و همچنین یک راهنمایی برای تهیه این محصولات از مراکز فروش آنها

مبنع : مادرآن

 فرزند

 

 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 231
|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9


نویسنده : محیا
تاریخ : یک شنبه 10 شهريور 1398
نظرات
(بالش بارداری) اگر در دروران بارداری هستید و یا حداقل یک بار این نه ماه شیرین را تجربه کرده باشید حتما می‌دانید که مادران در این دوران محدودیت‌هایی در جهت و حالت‌های خواب دارند؛ اما چرا؟ 
 
یکی از مشکلات مادران در این دوران این است که مجاز نیستند به پشت بخوابند. دلیل آن نیز طبق توصیه پزشکان متخصص این است که در این حالت و در زمان خواب ممکن است جنین دچار خفگی شود.
 
برای همین مادران در خواب خود در دوران بارداری دچار مشکل می‌شوند زیرا نگرانند که در خواب بچرخند و در حالتی قرار بگیرند که برای نوزاد عزیزشان مناسب نیست. اما بالش‌های بارداری این مشکل را نیز حل کرده‌اند. زمانی که یک مادر از این بالش‌های بارداری استفاده می‌کند می‌تواند به راحتی به بغل بخوابد
 
خرید بالش بارداری مناسب و با قیمت ارزان از فروشگاه مادرآن
 
در ادامه بیشتر درباره‌ی مزیت‌های خرید یک بالش بارداری خوب به شما خواهیم گفت اما شاید در همین ابتدا هم سوال شود که چطور و چگونه می‌توان یک بالش باردرای خوب با قیمت مناسب و کیفیت بالا بخریم. توصیه ما برای خرید بالش بارداری فروشگاه اینترنتی مادرآن است.
 
استفاده از بالش بارداری برای کاهش کمردردهای دوران حاملگی
 
یکی از مشکلات شایع در دوران حاملگی که برای هر مادری ممکن است پیش بیاید و درجات مختلفی نیز داشته باشد کمردردهای این زمان است که در بعضی مواقع بسیار طاقت‌فرسا می‌شوند. در این مقاله قصد نداریم بگوییم که چرا و چگونه این کمردردها به وجود می‌آیند با اینکه تقریبا دلایل مشخصی دارند. با این حال اگر شما یا اطرافیانتان دچار این کمردردها در این دوران می‌شود به توصیه ما گوش کنید و از یک بالش بارداری خوب برای کاهش این دردها استفاده کنید. 
 
بالش‌های بارداری در زمان خواب گودی کمر شما را پر خواهند کرد و با گاردی که در دو طرف شما ایجاد خواهند کرد باعث کاهش قابل توجه این دردها می‌شوند.
 
برای داشتن خوابی راحت‌تر از بالش‌های باردرای استفاده کنید
 
تمام مشکلاتی که پیشتر اشاره کردیم و سایر مشکلاتی که به دلیل تغییرات هورمونی برای مادر رخ می‌دهد باعث بی‌خوابی‌های شبانه پی در پی خواهند شد با این حال می‌توانید با استفاده از یک بالش بارداری مناسب و با قیمت و هزینه‌ای نچندان زیاد این مشکلات را کاهش داده و خواب راحت‌تری را تجربه کند.
 
انواع بالشت‌های بارداری و حاملگی برای خرید 
 
بالشتک‌های بارداری معمولا در دو نوع تولید می‌شوند که این دو مدل پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین مدل‌های موجود در بازاز هستند. مدل‌های دیگری نیز در شکل‌های متفاوت تولید شده‌اند که کمتر مورد استقبال قرار گرفته‌اند.
 
بالش بارداری مدل u (یو) شکل
 
بالش بارداری از چه خطراتی جلوگیری می‌کند؟
 
یکی از پر طرفدارترین بالش‌های بارداری که در بازار و فروشگاه‌های اینترنتی به فروش می‌رسند بالش‌های بارداری با مدل u هستند. این بالش‌ها به شکلی هستند که دو طرف بدن شما را پوشش خواهند داد و اندازه‌ی بزرگی نیز دارند. این مدل برای مادرانی که کمردردهای شدیدتری دارند بیشتر توصیه می‌شود
 
بالشت بارداری مدل c  یا سی شکل 
 
نوع دیگری از این محصولات که در حال حاضر تولید می‌شوند بالش‌های مدل c هستند.
 
بالش بارداری از چه خطراتی جلوگیری می‌کند؟
 
این بالش‌های که نسبت به مدل یو از حجم و اندازه کمتری برخوردارند، برای مادرانی که از تخت‌های کوچکتر استفاده می‌کنند مناسب‌تر است
همچنین این بالش‌ها به شکلی هستند که فقط یک طرف بدن را پوشش می‌دهند. حال با توجه به طراحی این دو مدل شما باید تصمیم بگیرید که می‌خواهید از کدام مدل استفاده کنید.
 
همانطور که پیشتر گفتیم می‌توانید این بالش‌های بارداری را به صورت آنلاین نیز تهیه کنید‌. در حال حاضر فروشگاه دیجی کالا و فروشگاه اینترنتی مادرآن این محصولات را نیز به فروش می‌رسانند ولی با توجه به قیمت مناسب‌تر و سرعت ارسال سریع‌تر توصیه ما به شما فروشگاه اینترنتی سیسمونی مادرآن است.
تعداد بازدید از این مطلب: 259
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


نویسنده : محیا
تاریخ : یک شنبه 10 شهريور 1398
نظرات

در دوران بارداری خرید وسایل مورد نیاز مادر و نوزاد یکی از مسئله های مهمی است که فکر هر خانواده و به خصوص مادری را به خود مشغول می‌کند .

این مشکل در مادرانی که برای اولین بار در این دوران هستند دردسر سازتر می شود . به همین دلیل با مطالعه ویژگی ها و اطلاعات درباره ی محصولات مختلف که برای مادر و نوزاد تولید شده است میتوانیم بهترین انتخاب ها را داشته باشیم .

خرید آغوشی نوزاد یک انتخاب ارزان با کاربرد های متفاوت

ما در این مقاله قصد بررسی و معرفی کرم ترک بارداری ، آغوشی نوزاد ، بالش بارداری ، شیشه شیر فیلیپس اونت و ساک حمل نوزاد را داریم که سعی کرده ایم مهم ترین و جزئی ترین نکاتی را که شما برای یک خرید خوب و هدفمند نیاز دارید را بیان کنیم .

کالسه، کریر، ساک حمل و آغوشی همگی از سری وسایل حمل و نقل نوزاد هستند که بسته به کاربرد های هر کدام میتوانند انتخاب شود.


با این حال طبق تجربه ی ما و نظرسنجی هایی که از مادران و خانواده های مختلف داشته ایم کالسکه و کریر به دلیل اینکه قابلیت استفاده در هر شرایط زمانی و مکانی را ندارند

خیلی انتخاب های خوبی نیستند و برخی خانواده ها پس از خرید به دلیل پیش نیامدن فرصت استفاده از آن پشیمان شده اند

امکان استفاده از آغوشی ها در همه جا

یکی از مزیت های آغوشی های نوزاد این است که میتوان به راحتی از آنها در همه جا استفاده کرد .

شاید در بسیاری از مواقع شما بخواهید به خرید بروید ولی از آنجایی که برخی فروشگاه ها از داخل آوردن کالسکه ها جلوگیری می‌کنند دچار مشکل شوید

شاید قصد داشته باشید به همراه نوزاد عزیز خود از حمل و نقل عمومی برای رفت و آمد در شهر استفاده کنید اما نتوانید باز هم از کالسکه استفاده کنید

همه ی این مثال ها و بسیاری مثال های دیگر را میتوانیم بزنیم که اگر میخواهید در حمل و نقل نوزاد خود سریع و چابک عمل کنید خرید آغوشی نوزاد یک گزینه ی عالیست

آغوشی های نوزاد قیمت های کمتری دارند

اگر تجربه ی خرید کالسکه و یا یک کریر خوب و باکیفیت را داشته باشید و یا قیمت برند های مختلف آنها را گرفته باشید حتما میدانید که قیمت آنها بسیار قابل توجه است .

در حال حاضر ( 98/04/19 ) رنج قیمتی کالسکه و کریر های برند و با کیفیت به طور میانگین بین 2 تا 20 میلیون است

به همین دلیل اگر در استفاده از این وسایل مطمئن نیستید در خرید آنها عجله نکنید . با این حال خرید آغوشی نوزاد میتوانید یک گزینه ی در دسترس تر و ارزان تر باشد

در همین لحظه قیمت متوسط آغوشی های نوزاد از 200 هزارتومان تا 1/5 میلیون تومان متغییر است

خرید آغوشی نوزاد از کجا ؟ ( مراکز خرید )

(در پایان این قسمت به شما پیشنهاد میکنیم )

شما معمولا میتوانید آغوشی های نوزاد را از فروشگاه ها ی اینترنتی و یا فرروشگاه های سیسمونی نوزاد سطح شهر خریداری کنید .

اگر در سایر استان ها به جز تهران هستید و فروشگاه های حضوری سیسمونی در شهر شما کم هستند فروشگاه های اینترنتی گزینه ی خوبی هستند

نکته ای که در خرید از هر کدام از این فروشگاه ها باید رعایت کنید این است مراقب باشید جنس های تقلبی و بی کیفیت را به جای محصولات اورجینال خریداری نکنید

همانطور که گفتیم انتخاب مکان خرید آغوشی نوزاد بسیار راحت است اما برای این که بیشتر شما را راهنمایی کرده باشیم میتوانیم یک فروشگاه مطمئن را به شما معرفی کنیم

فروشگاه اینترنتی مادرآن . طبق اطلاعات ما شما میتوانید برای خرید آغوشی نوزاد فروشگاه مادرآن را انتخاب کنید چون این فروشگاه اصالت کالاها را تضمین میکند و قیمت های بسیار بهتری نیز نسبت به سایر فروشگاه ها دارند و همچنین رکورد دار سرعت ارسال سفارشات هستند . این فقط پیشنهاد ماست و انتخاب نهایی به عهده ی شماست .

از ایجاد ترک های بارداری جلوگیری کنید

ترک های بارداری یکی از شایع ترین موضوعاتی است که در میان مادران بارداری در این دوران ایجاد میشود .

از گذشته مادران برای جلوگیری و یا رفع این ترک ها روش های متفاوتی را امتحان کرده اند که برخی از آنها تاحدودی موثر و برخی از آنها تاثییر چندانی نداشته اند

به هر حال تقریبا همه ی مادران دوست ندارند که این ترک های پوستی بر روی شکم ، ران و برخی نقاط دیگر بدنشان ایجاد شود و باقی بماند

محصولات بسیار زیادی نیز برای این موضوع توسط شرکت های تولید کننده محصولات آرایشی بهداشتی تولید شده است که مرسوم ترین آنها کرم ها ، روغن ها و لوسیون های پیشگیری و رفع ترک های پوستی بارداری هستند

آیا وقعا میتوان از ایجاد ترک پوست جلوگیری کرد ؟

قبل از هرچیز باید به چند نکته توجه کنیم :

  1. هیچ شرکت و محصولی نمی تواند تضمین کند که به طور صد در صد میتواند از ایجاد این ترک ها جلوگیری کند
  2. ترک های پوستی معمولا بعد از هفت ماهگی ایجاد میشوند
  3. برخی پوست ها متعد ایجاد ترک هستند و برخی پوست ها کمتر این مشکل را دارند

حال و با توجه به سه نکته ی بالا باید بگوییم که نمیتوان تضمین کرد که محصولی صد در صد موثر است با این حال میتوان گفت چه محصولاتی رضایت مصرف بیشتری داشته اند .
میتوان گفت کدام برند ها محصولات با کیفیت تری تولید میکنند و...

بسیاری از مواقع چون مادران نمیدانند که ترک های بارداری معمولا از هفت ماهگی به بعد ایجاد میشوند فکر میکنند که پوست آنها دچار ترک نخواهد شد به همین دلیل از ماه های نخست از محصولات مرراقبتی و ضد ترک استفاده نمیکنند و پوستشان بعدا دچار ترک میشود .

نکته مهم تر این است که بهترین راه این است که از ایجاد این ترک ها تا جای ممکن جلوگیری کنیم تا بخواهیم بعدا آنها را از بین ببریم

پس اگر باردار هستید برای جلوگیری از ایجاد این ترک ها و یا بیشتر نشدن آنها همین امروز اقدام کنید

آیا ترک های پوستی ایجاد شده از بین می روند ؟

پاسخ به این سوال هم ماانند سوال قبل چندان دقیق نیست .

ولی میتوان گفت که رفع ترک های بارداری ایجاد شده زمان بیشتری خواهد برد و سخت تر است .

نکته ی مهم در این مرحله این است که اگر ترک ها ایجاد شده اند عجول نباشید و در کاهش و رفع آنها صبر و حوصله داشته باشید

خرید کرم ترک بارداری

کرم های ضد ترک و یا رفع ترک بارداری توسط شرکت های مختلف تولید میشوند

شما میتوانید این محصولات را که معمولا به صورت کرم ، روغن و لوسیون تولید میشوند را از فروشگاه های اینترنتی و یا داروخانه های مجاز تهیه کنید .

نکته ی مهم در خرید کرم ترک بارداری این است که به تاریخ انقضا آنها حتما توجه کنید تا محصول ناسالم را خریداری نکنید 

شب های بی درد سر با بالش های بارداری

احتمالا به گوش شما هم خورده باشد که در زمان بارداری مشکلاتی در زمان خواب برای یک مادر پیش می آید . مشکلاتی که شاید خود شما نیز آنها را تجربه کرده باشید

کمر درد ، پا درد و... از جمله مشکلات درد دار زمان خواب برخی مادران باردار هستند

بی قراری و بخوابی به دلیل اینکه نمیتوانند به هر سمتی که میخواهند بخوابند نیز یکی دیگر از مشکلات این شب ها هستند

درست شدن جهت خواب مادر با بالش بارداری مناسب

همانطور که میدانید و پیش تر نیز گفتیم یکی از مشکلات در هنگام بارداری این است که پزشگان توصیه میکنند که مادر به پشت نباید بخوابد به دلیل اینکه ممکن است جنین دچار خفگی شود
تغییر جهت خوابیدن مطمئنا برای همه ی ما که عادت به خوابیدن در جهتی دیگر داشته باشیم مشکل است . اما این موضوع در دوران بارداری ضروری است

یکی از مزیت های بالش بارداری این است که به مادر کمک میکند در جهت مناسب بخوابد و هنگام خواب به جهتی دیگر نچرخد .

کاهش کمر درد و رفع بی خوابی های شبانه

یکی دیگر از موضوعاتی که باعث درد سر میشود کمر درد های دوران بارداری هستند که دلایل مختلفی مانند افزایش وزن مادر دارند

با این حال در کنار تمامی روش هایی که برای کاهش این درد های شبانه توسط پزشکان توصیه میشود استفاده از بالش های بارداری نیز یکی از راه های خوب برای این موضوع می باشد .

بالش های بارداری معمولا در دو نوع یو شکل و سی شکل تولید میشوند که مدل یو به دلیل اینکه دور تا دور بدن مادر را پوشش میدهد و کاربری بیشتری دارد محبوب تر است

برای خرید این بالش ها میتوانید مانند کالاهای دیگر به مغازه های فروش سیسمونی نوزاد و وسایل مادر مراجعه کنید و یا از طریق فروشگاه هاای اینترنتی اقدام کنید که باز هم پیشنهاد فروشگاه مادرآن است .

جمع بندی :

ما در این مقاله دو محصول قبل از تولد نوزاد و مناسب برای مادر و یک محصول بعد از تولد نوزاد معرفی کردیم .

مزیت های آنها و نکاتی مهمی که کمتر جایی به آن اشاره کرده بودند و همچنین یک راهنمایی برای تهیه این محصولات از مراکز فروش آنها

مبنع : مادرآن

منبع نی نی سایت

تعداد بازدید از این مطلب: 214
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


نویسنده : محیا
تاریخ : یک شنبه 10 شهريور 1398
نظرات

خرید بالش بارداری یکی از موضوعات مهمی است که امروزه مادران زیادی مشغول آن هستند چرا که اطلاعات کافی درباره ی برند های مختلف تولید کننده ،قیمت ها ، مراکز فروش و… ندارند

ما در این مقاله سعی میکنیم اطلاعات کافی درباره خرید بالشت بارداری را در اختیار شما قرار دهیم

بالش بارداری چیست و در چه شرایطی استفاده می شود ؟

مادران در دوره بارداری با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم میکنند مشکلاتی که به دلایل مختلفی مانند بالاتر رفتن وزن ، تغییرات هورمونی و بسیاری موضوعات دیگر شکل میگیرد

یکی از این مشکلات داشتن کمردرد های دوران بارداری است . همانطور که پیش تر نیز گفتیم مادران به دلیل بالاتر رفتن وزن و دلایل دیگر دچار کمردرد های شدید در این دوران میشوند

به همین دلیل یکی از توصیه های مفید  و مهم پزشکان برای رفع کمر درد های دوران بارداری استفاده از این بالش های بارداری است که میتواند درد کمر را با پر کردن گودی کمر در هنگام خواب
تا مقدار بسیار زیادی کاهش دهد که این موضوع خود یکی از مشکلات مهم و سخت این دوران را برطرف میکند

بالش بارداری

قبل از اینکه سراغ سایر مزیت های بالش های بارداری برویم میخواهیم به سوال اول پاسخ بدهیم و آن نیز این است که
برای خرید بالش بارداری فروشگاه مادرآن را انتخاب کنیم یا دیجی کالا را ؟ توصیه ما در این مورد این است که با توجه به موضوعات مختلف مانند میانگین قیمت ، سرعت ارسال ، تنوع کالا
و اصل بودن کالا فروشگاه مادرآن را انتخاب کنید . با این حال تصمیم گیری نهایی برعهده شماست

استفاده از و خرید بالش بارداری برای رفع شب بیداری های حاملگی

دومین مشکل خاصی که در دوران بارداری برای بسیاری از مادران اتفاق می افتد شب بیداری های پیاپی است که گاها
دنباله ی کمر درد های این دوران نیز میباشد .

در این دوران به دلیل اینکه مادران مجاز نیستند به هر جهتی که قبلا به خواب میرفتند ب، بخوابند ، دچار بهم ریختگی و کلافگی میشوند و در نتیجه به شب بیداری نیز گرفتار میشوند
خود این مشکل باعث بروز مشکلات دیگری نیز میشود .

با این حال شما میتوانید با استفاده یک بالش بارداری مناسب حالت بهتری برای خواب خود ایجاد کنید تا دچار این شب بیداری ها نیز نشوید

جلوگیری از خفگی جنین مزیت دیگر خرید بالشت بارداری

اگر دوران بارداری را تجربه کرده باشید حتما به گوش شما هم رسیده و یا پزشکتان به شما نیر اطلاع داده اس که نباید به پشت و یا بر روی شکم بخوابید
در بعضی مواقع خوبیدن مادر بر پشت باعث خفگی جنین میشود بدین شکل بند ناف مادر دور سر جنین میپیچد

همچنین خوابیدن بر روی شکم نیز میتواند فشار زیادی را بر روی جنین ایجاد کند و هم برای کودک و هم برای خود مادر خطر آفرین باشد

در این چنین شرایطی استفاده و خرید یک بالش بارداری مناسبو با کیفیت میتواند در جلوگیری و رفع این حوادث بسیار موثر باشد

خرید بالشت بارداری

مدل های تولید شده بالش های بارداری

بالش های بارداری در مدل های مختلف و توسط برند های مختلفی تولید میشوند با این حال دو مدل از آنها محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند
دو مدلللی که بیشترین فروش را در بین بالش های بارداری داشته اند بالش بارداری یو شکل و بالش بارداری سی شکل هستند که در ادامه ویژگی های

هر کدام را به طور جداگانه تشریح خواهیم کرد

بالش بارداری u شکل

این مدل از بالش ها که سایز بزرگتری نسبت به سیار مدل ها نیز دارند ، به طور کامل دور بدن را در هنگام خواب پوشش میدهند که از این نظر برای مشکل گودی کمر
و رفع کمر درد ها بسیار مناسب نیز هستند

این مدل از بالش ها وزن بیشتری نیز دارند

بالش بارداری c شکل

بالش های بارداری سی شکل نیز از سری دومین مدل های پر طرفدار در میان مادران هستند .

این بالشت ها به شکل حرف سی حروف انگلیسی میباشند و وزن کمتری نسبت به مدل های دیگر دارند

این مدل از بالشت های بارداری سایز کوچکتری نیز در بین سایر مدل ها دارند

بالش بارداری c شکل

رنگبندی این محصولات

بالشت های بارداری نیز مانند بسیاری از محصولات تولیدی دیگر در رنگ های مختلفی تولید میشوند
با این حال در بیشتر اوقات و به دلیل استقبال بیشتر مشتریان این محصولات در رنگ های سفید ، کرم و سایر رنگ های روشن تولید میشوند

https://blogs.ubc.ca

تعداد بازدید از این مطلب: 238
برچسب‌ها: بالش بارداری ,
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5


به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود