A0:  انواع شیر خشک آپتامیل مانند آپتامیل شماره 1 2 3
مقالات مفید سیسمونی نوزاد کودک زایمان بارداری حاملگی مادر و...

آمار مطالب

کل مطالب : 51
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بارداری زایمان نوزاد سیسمونی کودک و آدرس baby-mom.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : محیا
تاریخ : یک شنبه 17 آذر 1398
نظرات

فرمول های آپتامیل به روز شد ما در حال به روزرسانی شیر خشک آپتامیل ترکیبات غذایی همه فرمول ها * هستیم. دو تحقیق در مورد تغذیه نوزادان ، قانون جدید منعکس کننده آخرین درک علمی است و به روز رسانی ها در مورد مارک های فرمول از جمله Aptamil اعمال می شود. برای اطمینان از اینکه محصولات ما همیشه از اکتبر 2019 موجود هستند. ما هرگونه تغییر در شیر کودک شما را درک می کنیم ، مهم نیست که چه اندازه بزرگ یا کوچک می تواند سوالات ایجاد کند. لطفا اطمینان داشته باشید که فرمول کودک یکی از دقیق ترین تنظیم شده و آزمایش شده است. برای اطلاعات بیشتر در مورد این تغییرات ، لطفاً در زیر مشاهده کنید:  شیرهای شیرخوار ، پیروی از شیرها ، و شیرهای تخصصی. شیرهای در حال رشد تحت تأثیر تغییرات قانونی نیستند.

 

دو هفته اینجاست من امروز به یاد می آورم ، او به سینه زنی نمی رفت و من هنوز هم برای ورم پستان آنتی بیوتیک مصرف می کردم

شما می دانید بهترین بابی خود ، دنباله خود را دنبال کنید
عجیب بود هنگامی که من به معاینات بهداشت مادر یا پزشکانی که به دنبال آن رفتند مراجعه کردم ، او بیشتر در آن ملاقات ها آرام بود. البته ، من خوشحال شدم که او یک بار آرام بود ، اما ناامید کننده بود. آنها نمی دانند بیست و چهار ساعت شبانه روز چطور است ، اما احساس می کنم شاید من به عنوان یک "مادر اول" بیش از حد واکنش نشان داده ام.

استون در تمام چک های خود رونق داشت. او یک پسر بزرگ بود ، او شیر خود را دوست داشت ، و سریع آن را گول زد (من بعداً این علامت رفلاکس ساکت را در نوزادان یافتم). استون در حال رشد بسیار خوبی بود (صدک 98) بنابراین وقتی برایشان توضیح دادم که چه چیزی را تجربه می کردم (گریه بدون توقف استون ، صورت  آپتامیل ای آر یا همان ar و مچاله های پیچ خورده ، پیچ خوردن سرفه های سخت ، سرخ کردن بسیار شدید روی سینه ، اصلاً خواب نیست) جواب دادم. با کمی خنده که مادر بودن هرگز آسان نیست و نوزادان زیاد گریه می کنند. آنها گفتند که احتمالاً سه ماه است. بعد خودم شک کردم و فکر کردم باید سخت شوم. بنابراین من متوقف شدم تا جزئیات راجع به چقدر سخت آن را پیدا کنم. من می دانستم که مادر بودن به این راحتی نبوده است. فکر کردم بهتر شود اما من می دانستم که چیزی در مورد پسرم مناسب نیست و گریه های معمول کودک شما نیست که او درد می کند.

شیردهی نیز یک کابوس بود. او همیشه هنگام تغذیه بسیار ناراحت کننده بود و فکر می کردم آنچه که می خورم می تواند شکم او را ناراحت کند. او خیلی بی قراری بود ، قفل می شد و خاموش می شد و همچنین روی صندلی عقب خیلی ناامید کننده بود. من یک هفته بعد از مراجعه به او ورم مریتیت کردم و مجبور شدم آنتی بیوتیک مصرف کنم. فکر کردم آنتی بیوتیک ها هنوز در سیستم من هستند و دلیل ناراحتی من است. حفظ قهوه بدون آن بسیار سخت بود. بعداً در مغازه پزشکان فهمیدم که وقت زیادی دارم که شیرم می داد که واقعاً ملایم بر معده او بود ).

من می دانم که شما نباید به دیگران نگاه کنید ، اما من استون را در مقابل سایر نوزادان ظاهر می کنم. بچه های دوستان مثل او حل و فصل نشده بودند. آنها با صورت قرمز بدون توقف فریاد زدند. آنها در رختخواب ها یا در کالسکه خود خوابیدند. گذشت زمان و اگر هر چیزی ، او بدتر می شد.

این شبهای طولانی
شبها طولانی بود و منظورم واقعاً طولانی است. ساعت 5 عصر شروع می شود. سپس غذای او را حمام کنید ، اما خواباندن او غیرممکن بود. استون در زحمت فریاد می زد. سعی می کردم او را تکان دهم ، دوباره او را بر روی سینه قرار دهم ، دوباره به اطراف خانه قدم بزنم ، او را تکان دهم و جیگر بزنم ، او را از راهرو بچرخانم ، او را بخوانم تا بخوابد (خواب چشمک زدن کوچک ستاره کوچک و "استون"). آدم برفی: او هنگامی که استون را برای فراستی تعویض کردیم دوست داشت. وقتی بالاخره او را به خواب در آغوش خود گرفتم ، به آرامی او را در تختخوابش قرار دادم. سی دقیقه بعد ، او دوباره شروع به جیغ زدن می کند و وقت آن رسیده که خوراک او باشد. تنظیم او خیلی طول کشید ، این چرخه تمام شب تا صبح ادامه می یابد و ادامه می یابد. این شکنجه بود شبانه شب فقط چهل دقیقه فتنه می گرفتم.

در شبهای فوق العاده سخت که من خیلی خسته بودم. من و جیم او را داخل ماشین قرار دادیم و او را در خیابانها راهنمایی کردیم تا اینکه سرانجام سرش را لگد زد. مواقعی بود که من فقط گریه می کردم. من نمی توانم به آن کمک کنم و حتی احساس غم و اندوه نمی کردم (که می دانم به نظر من مضحک است زیرا گریه می کردم) اما نمی توانستم جلوی اشک ریختن گونه هایم را بگیرم. بدنم که با فرسودگی خواب و احساس درماندگی سروکار دارد. نمی دانستم برای کمک به او چه باید بکنم.

او بعد از غذای صبحگاهی او حدود ساعت 10 صبح آرام ترین بود. من اوقات عادی را با او دوست داشتم. این در شرایطی بود که فکر کردم مشاغل خیلی سخت نیست ، اما روز پیشرفت کرده است. جهنم دوباره شروع می شود.

بیرون رفتن از خانه را بسیار دشوار کردم زیرا استون نمی توانست در دهلیز مستقر شود. او نمی تواند صاف دراز بکشد. هر دو کله پاچه و تختخوابش دشمن شدند. در کالسکه ، او چنان فریاد می زد که مجبور می شدم او را بردارم و به طور قائم در آغوش من قدم بزنم. نگران بودم وقتی او بیدار شد ، او فریاد می زد.

در حال گرفتن او در یک روتین
من هنگام خواندن بارداری از جلو به پشت ، Tizzie Hall را خوانده ام ، خواب ما را بخاطر بسپارد و دلگیر بودم که قصد داشتم استون را به صورت عادی بدست آورم. اما تلاش برای بچه دار شدن با ریفلاکس سکوت به طور روزمره کار ساده ای نیست. در حقیقت ، تقریباً غیرممکن است. فکر می کنم کتاب او شگفت انگیز است زیرا سرانجام وقتی که ریفلاکس آستون بهتر شد ، شروع به کار کرد ، اما آرزو می کنم برای رسیدن به ایده آل خودم را تحت فشار قرار ندادم. هر کودک متفاوت است. دریل آنچه برای یک نوزاد کار می کند ، لزوماً برای فرزند دیگر کار نمی کند. شیر خشک آپتامیل 1 تعداد دفعاتی که می شنوم "دلیل" شک "داشتن یک کودک خوب به دلیل اینکه واقعا سرما خورده اند ، والدین بسیار شگفت انگیز هستند" به من اعتماد کن ، "سرما خوردگی" هیچ ارتباطی با آن ندارد این واقعاً من را ناامید می کند ، وقتی مردم به من می گویند. احساس می کنم این روش خوب آنها برای گفتن "شاید شما دلیل تحریک آستون" هستید. برای رکورد من و جیم هر دو بسیار آرام هستیم.

و سپس یک قهرمان بیگانه آمد
بعد از گپ زدن با دوستان و خانواده ، یک شب در هفته. من به کمک احتیاج داشتم و برای کارکردن تلاش می کردم. دانی به من توصیه شد ، یک خانم باورنکردنی ، صادقانه بگویم زندگی من را تغییر داد. دانی وب سایت ندارد اما می توانید از طریق متن یا تلفن 0466 427 289 با او تماس بگیرید. وی بیش از بیست سال به عنوان یک پرستار ماما کار کرده است اکنون دانی به عنوان پرستار بچه تمام وقت کار می کند. او در مورد نوزادان بسیار واجد شرایط و دانش است. این مدت طولانی به عنوان ماما کار کردم ، خیلی به من یاد داد. دانی شبها با بچه ها کنار می ماند و بر رفتار آنها نظارت می کند.

به محض تمام شدن او ، یقین داشت که استون ریفلاکس شدید خاموش داشته باشد. او می توانست با اسید بالا و پایین دستگاه خود ببیند و بجنگد. سرانجام ، یک پاسخ. گوگل مانند دیوانه و استون توضیحات "ریفلاکس سکوت در نوزادان" را به صورت سه نفری متناسب کرد. من در ابتدا به ریفلاکس فکر نمی کردم زیرا او تف نمی کند آپتامیل 3، اما ریفلاکس بی سر و صدا در نوزادان متفاوت است ، آنها هیچ تفریحی ندارند. به بدترین سوزش قلب ممکن است که تاکنون تجربه کرده اید فکر کنید ، اما سپس آن را در بدن # نوزادان تازه متولد شده قرار دهید.

حلقه ماهیچه ای بین مری و معده در نوزادان هنوز بالغ نشده است ، بنابراین قادر به نگه داشتن معده نیست. نوزادان با ریفلاکس خاموش ، محتویات معده را قورت می دهند. مشکل اسیدی است ، بنابراین در راه بازگشت می سوزد و برای آنها فوق العاده دردناک است. من در پایان به ملاقات پزشک پرداختم و آنچه را که فکر می کردم توضیح دادم و او استون را ارزیابی کرد و گفت که او ریفلاکس سکوت دارد. دانی فرصتی باورنکردنی برای خلاص شدن از شر او بود و او در پایان چند بار به سرانجام رسید تا او را به روال عادی برساند. و بالاخره خوابید. وو هو!

علائم ASTON
اما پس از آن ، احساس درد و جیغ می کرد و بعد ، دوباره پرستار می شود و این تکرار می شود. تغذیه واقعاً سخت بود.

سکسکه ، که برای مدت طولانی ادامه خواهد داشت و به نظر می رسد پرخاشگر و مداوم

پر از گریه و فریاد. همیشه از ساعت 5 بعدازظهر به بعد بدترین حالت بود و تمام شب ادامه داشت

مشت های چسبان و بدن سخت و چهره پیچ خورده قرمز

فقط برای پشت سر هم 40 دقیقه خاموش و خاموش آپتامیل 2 فقط خوابید

پوشک همیشه یک قوام عجیب و واقعاً سبز بود

نفس بوی بد

او سرسخت و سریع تغذیه می کرد و بعد از بطری به طور مداوم می نوشید یا در همان موقع بر روی دست من می ماند

تنفس اگر صاف باشد

نكات من براي كمك به كاهش REFLUX در كتابخانه ها
استون شروع به مصرف Losec کرد ، این توسط پزشک تجویز شده است. در واقع کار زیادی برای ما طول کشید ، وقتی که من در ترکیب با این تکنیک های دیگر در زیر از آن استفاده کردم ، واقعاً شروع شد. استون تا هفت سالگی مجبور به ماندن در لوسک شد. ما چند بار سعی کردیم که او را از این حالت دور کنیم زیرا من از این که از او قوی هستم متنفرم ، اما از دیدن او دردها متنفرم ، اما وقتی که سعی می کردیم او را از بین ببریم ، دوباره برمی گردد.

گاویسون و میلانتا ، ما گاویتون را به صورت خمیر کار کردیم و قبل از فیدهایش به استون دادیم

فرمول او را عوض کردم تا به معده برود ، او فقط یک بطری فرمول مصرف می کرد تا اینکه در شش ماه از تغذیه خودداری کردم.

در شش ماه ، ما او را به Aptamil Allerpro طلا + منتقل کردیم - که برای کودکانی که حساسیت به پروتئین دارند ، ملایم است

دکتر باور نکردنی دکتر دیوید مکرا را در Armadale دیدم. بله ، او کایروپراکتیک است ، که من می دانم چگونه دزدکی ببندم و من با آن مانند بدن های کوچک ریز کار موافق نیستم (بدون ترک خوردن !!) اما دیوید شگفت انگیز است ، او روش رشد آنها را توضیح داد. رحم ما می تواند بر سیستم گوارشی آنها تأثیر بگذارد ، بنابراین او ماساژ داده است. من خواهش دارم که هضمش را جابجا کند. ما هفته ای دو بار دیوید را می دیدیم ، سپس هفته ای یک بار به مدت 8 هفته و به نظر می رسید که واقعاً از درد او کمک می کند.

در حالی که یک تخت بلند بود ، از سه کتاب استفاده کردیم ، بنابراین یک زاویه جزئی بود که به پایین نگه داشتن اسید کمک می کرد.

16 ماه
بنابراین در اینجا من الان و شانزده ماه هستم و پر رونق. (ویرایش ، من در مورد دلیل بهتر شدن استون به دلیل خوردن مقدار زیادی مواد غذایی جامد در فکر می کنم هر زمان وعده غذایی. ما مواد جامد را وقتی استون معرفی می کنیم که سه ماه برای کمک به ریفلاکس های خود کمک کند. سولیدها به پایین نگه داشتن اسید کمک می کنند). من می دانم که چگونه بهتر می شوم (و هرگز فکر نمی کردم که این را بگویم). و باز هم ، این تجربه شخصی من است و می دانم که می توانستم به آنها کمک کنم ، پس بیشتر از این خوشحال می شوم. به یاد داشته باشید ، هرگز مانند پزشک خود احساس نکنید ، زیرا هیچ کس کودک شما را بهتر از شما نمی شناسد.

پاسخ دولت به نگرانی ها درباره گمراه کردن تبلیغ اپتامیل در موزه تاریخ طبیعی
ماه گذشته با موزه تاریخ طبیعی که میزبان رویدادی برای تبلیغ فرمول Aptamil بود ، با ما تماس گرفته شد. اکنون پاسخی از طرف وزارت امور خارجه مسئول موزه دریافت کرده ایم.

این رویداد شامل یک نمایش ویژه فیلم La La Land بود که توسط Time Out London برگزار شد و والدین با فرزندان آپتامیل 3 خردسال هدف داشتند. این البته بازار هدف Danone برای فرمول های Aptamil است.

پاسخ موزه به کسانی که نگرانی هایی را ایجاد می کنند ناامید کننده بود. تشریفات دقیق آن

Baby Milk Action به موزه اشاره کرد که تبلیغ این رویداد بطور حتم غیرقانونی است زیرا باعث ارتقاء یک مارک مورد استفاده در فرمول نوزادان می شود ، که وزارت بهداشت راهنمایی های بهداشتی را به فرمول های نوزادان و آیین نامه های فرمول های بعدی (2007) می گوید نیست. مجاز است. در این حالت فرمولی که تبلیغ می شود به اصطلاح شیر "در حال رشد" بود ، اما از همان مارک تجاری به عنوان فرمول شیرخوار Aptamil استفاده می کرد.

شیر به اصطلاح "در حال رشد" - شیر برای نوزادان بزرگتر - غیر ضروری است. هر نوزادانی که شیر مادر نمی گیرند و شیر مادر دریافت نمی کنند ، باید تا 12 ماهگی از شیر مادر تغذیه شوند. پس از آن آنها می توانند شیر خانواده داشته باشند. برای نوزادان بزرگتر دیگر نیازی به فرمول یا شیرهای زیر وجود ندارد - آنها توسط شرکتهای فرمول گران قیمت هستند.

امیدواریم که این اطلاعات برای موزه مفید واقع شود و همین طور باشد. با این حال ، موزه در پاسخ خود از یک  شیر خشک آپتامیل pdf  یا پی دی اف رویکرد قانونی گرا استفاده کرد و اظهار داشت: "به عنوان یک محصول مورد تأیید و تبلیغ گسترده ، هر ارتباطی با Aptamil می توانستند از تست دقت کافی ما عبور کنند."

موزه همچنین با بیان این بی طرفی اثبات شده در روش های تغذیه نوزاد ، از تاکتیک صنعت بهانه ای برای تبلیغ گمراه کننده استفاده کرده است:

این یک استدلال نادرست است. اقدام کودک شیر برای محافظت از کودکان ، با این حال آنها فرزندان خود را تغذیه می کنند. به جای تغییر رویه های دقیق آن.

همچون صنعت فرمول ، این موزه همچنین با بیان اینکه این امر باعث افزایش شیردهی می شود ، از تبلیغ گمراه کننده انتقاد کرد.

این موزه یک موسسه خیریه است و موسسات خیریه در رابطه با پیوندها به سازمانهای تجاری ، هشدارهای مربوط به مراقبت های نامناسب و خطرات ناشی از خسارت در شهرت راهنمایی می کنند. اما وزارت رسانه ، فرهنگ و ورزش (DCMS) بر این اساس ، ما با وزارتخانه تماس گرفتیم و از آن خواستیم كه اقدامات مناسب را انجام دهد.

ما اخیراً پاسخی را دریافت کردیم که در اینجا به صورت کامل موجود است.

DCMS اظهار داشت که فکر نمی کند مناسب باشد که در این آپتامیل 4 زمینه دخالت کند:

"هرگونه ارتباط با تبلیغات ، مربوط به سایر محصولات است و می دانیم که شما به تبلیغات به استانداردهای معاملاتی اشاره کرده اید."

همچنین اظهار داشت:

"ما می دانیم که موزه تاریخ طبیعی توجه و بازخورد آینده را مورد توجه قرار داده است."

با توجه به مسئولیت موزه با این پیشنهاد که "احساسات پرشور" داشته باشد ، موزه تغییراتی ایجاد خواهد کرد.

ما منتظر پاسخ استانداردهای معاملاتی هستیم.

اگر این عمل شیر دادن به کودک را با توجه به این نگرانی ها ارزیابی می کنید آپتامیل ha  ، لطفاً در نظر بگیرید:

پیوستن
اهدای
خرید چیزی از فروشگاه مجازی ما
response- پاسخ موزه به عموم:

از تماس با موزه متشکریم

با توجه به نمایش آینده Time Out of La Land ، شما با این رویداد که توسط اپتامیل پشتیبانی می شود صحیح هستید. با این حال ، ما می خواهیم توجه داشته باشیم که این یک رابطه مستقیم بین آپتامیل و خود موزه است. این موزه خارج از رابطه خود با Aptamil نمی تواند برای خود صحبت کند. توصیه  آپتامیل lf  یا همان ال اف می کنم مستقیم با Time Out در تماس باشید.

در این شرایط شخص ثالث ، موزه آگاهانه وظیفه خود را انجام می دهد تا اطمینان حاصل شود که کلیه سازمان های درگیر در ارائه یا حمایت از رویدادها می توانند از سیاست های دقت کافی ما عبور کنند. موزه موضع خاصی در مورد استفاده از فرمول آنها ندارد ، زیرا ما بیشتر در مورد موضوعاتی که عناصر فعال تحقیقات علمی ما هستند ، اظهار داشتیم.

در مورد یک موضوع مشابه ، ممکن است مایل باشید بدانید که این موزه امضا کننده افتخار طرح خوش آمدید از شیر مادر است: http: //www.breastfeedingwelcomescheme.org.uk/venues/natural-history-museum/.

ما بازخورد شما را ارزیابی می کنیم و آنرا منتقل می کنیم.

اگر شما هر گونه کمک بیشتری لطفا با من تماس بگیرید.

تحقیقات در مورد کودک در انگلستان تحقیقات فرمول را برانگیخت
ارسال شده در 23 مارس 2015 توسط داگ پاول
Aptamil در حال تحقیق در مورد بیماری است که با یک پسر 11 هفته ای مرتبط با مسمومیت غذایی مرتبط است.

campy.baby.formula.mar.15 لورا استیونز نقاط خونی به اندازه 50p در خونگی پسرش رومی پیدا کرد و او را به پزشکان برد.

وی به مدت یک هفته با اسهال مداوم و در دماها به بیمارستان منتقل شد. پزشکان گفتند که وی به عفونت کامپیلوباکتر مبتلا است اما نمی تواند منبعی را ارائه دهد.

خانم استیونز ، در اولین بار مادر ، گفت تنها غذایی که به پسرش داده است پودر شیر Aptamil است - اما بررسی های اولیه کیفیت این شرکت هنوز مشخص نیست.

این فرد 30 ساله اهل سویندون ، ویلتشایر اظهار داشت: "آزمایشات رومن برگشت و نشان داد كه وی مسمومیت غذایی دارد.

وی اظهار داشت: "من تو را گوسفند کردم ، حشرات وی از مسمومیت غذایی متورم شده بود و خون در تلاش بود تا از بدن کوچکش خارج شود."

این کارمند بیمه گفت: رومان در حالی که در بیمارستان بود بی حالی و بی رنگ مانده است. سویه باکتری ها معمولاً در گوشت و مرغ مشاهده می شود.

در حالی که Aptamil در حال تحقیق است ، او دست از دادن محصول رومی برداشته  قیمت شیر خشک آپتامیل و به فرآورده های مختلف شیر تغییر یافت.

Aptamil تأیید کرد که در حال تحقیق است و شکایتی دیگر نداشته است.

سخنگوی اظهار داشت: "ما از این شکایت آگاه هستیم و نگران شنیدن اینکه رومی ناخوشایند بوده است ، هستیم.

‘ما با او در تماس بوده ایم و خوشحالیم که بهبود می یابد.

"تمام محصولات ما برای محکم کردن استانداردهای کیفیت تولید می شوند

وی گفت: "ما سوابق تولید را بررسی کرده ایم آپتامیل خارجی و می دانیم که همه چک های با کیفیت انجام شده است. ما شکایات مشابه دیگری دریافت نکرده ایم. "

بهداشت عمومی انگلستان گفت: مورد کامپیلوباکتر در یک کودک خردسال در ناحیه سویندون.



تعداد بازدید از این مطلب: 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



cache01last1581176556